Kantoor Demuzere BV

Heeft u het nieuwe online platform MyCrelan en de vernieuwde Mobile app al gezien?

Zoals u ongetwijfeld al hebt vernomen, lanceert Crelan vandaag MyCrelan, het nieuwe online banking platform. Het nieuwe platform zal in de toekomst steeds verder uitgebreid worden. Ontdek de nieuwe look – and – feel op mycrelan.crelan.be!

Sinds vorige week is er ook een nieuwe versie van de Mobile app, met onder andere de nieuwe functie Crelan Sign en ZoomIt. Indien u deze update niet automatisch ontvangt, kan u via de App store van uw telefoon/tablet de update manueel installeren.

Belangrijke info voor iPhone-gebruikers
Hebt u een iPhone, dan krijgt u bij het openen van de nieuwe Crelan Mobile app mogelijk de foutboodschap ‘Er is een fout opgetreden bij de connectie met de server. Probeer opnieuw.’
In dat geval moet u eerst enkele stappen doorlopen vooraleer u van start kunt gaan in de nieuwe Crelan Mobile app.

  1. Open de Crelan Mobile app. U logt nog NIET in met uw mobiele pin.
  2. U moet nu eenmalig uw mobiele pin resetten. Daarvoor kiest u voor ‘Meer’ rechts onderaan het startscherm van de app.
  3. Kies voor ‘Mobiele PIN vergeten’ en vervolgens onderaan voor ‘Mobiele Pin resetten’. Bevestig met ‘Ja’.
  4. U moet nu uw profiel opnieuw activeren en bevestigen met de groene digipass.

Hebt u nog vragen, contacteer dan onze collega’s van de Service Desk op het nummer 02 558 78 88. U kunt hen bereiken van maandag tot vrijdag tussen 8u en 20u en op zaterdag tussen 8u en 12u.